Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

4η Συνομιλία: Βαρβάρα Παρασκευαϊδου


Βαρβάρα Παρασκευαϊδου, βασικό στέλεχος του Μέγα Αλέξανδρου Γιαννιτσών εδώ και αρκετά χρόνια , παρά το νεαρό της ηλικίας της ( ειναι μόλις 20 ετων ).
Εχει υπάρξει μέλος της Εθνικής ομάδος (και κατά την άποψή μου, καλό και σώφρων θα ήταν να συνεχίσει να ειναι...).
Να την ευχαριστήσω εκ των προτέρων μιας και ειναι η πρώτη μόνη τερματοφύλακας που δέχθηκε να απαντήσει...

*Κλασσική πρώτη ερώτηση γιατι κάπως πρέπει να σπάσει ο πάγος 
- Πότε ξεκίνησες το χαντμπωλ και που?
Β: Το ξεκίνησα πριν από περίπου 8,5 χρόνια στο Μέγα Αλέξανδρο Γιαννιτσών. 

- Μεγαλύτερη ατομική και μεγαλύτερη ομαδική επιτυχία?
Β: Πέρα από τα 3 πανελλήνια στα ηλικιακά που έχουμε κατακτήσει, μεγαλύτερη ομαδική επιτυχία ήταν η κατάκτηση της δεύτερης θέσης με την Α1 γυναικών με μόλις μια μεταγραφή.Όσον αφορά την μεγαλύτερη ατομική μου επιτυχία,είναι η θέση μου στην καλύτερη επτάδα της Ελλάδος 2 φορές (στα ηλικιακά πρωταθλήματα).

 - Ποια ήταν η χειρότερη σου στιγμή ως αθλήτρια?
Β: Την χρονιά που έδινα πανελλήνιες εξετάσεις και δεν μπορούσα να είμαι εντάξει στις αθλητικές μου υποχρεώσεις.

- Ποια ειναι η ομαδα του εξωτερικού στην οποία εχεις την μεγαλύτερη συμπάθεια?
Β: Audi Gyori Eto.

- Πως νιώθεις που απο αυτή την ηλικία πρωταγωνιστείς σε μια ομάδα γυναικών?
Β: Πολύ όμορφα όπως θα ένιωθε ο καθένας στη θέση μου.

 - To μεγαλύτερο "μαθημα" ζωής που μου έδωσε ο αθλητισμός ειναι .... ?
Β: Πειθαρχία και υπομονή.

 - Μεγαλύτερο ταξίδι που έκανες μέσα σε λεωφορείο για να μεταβείς σε τοποθεσία για αγώνα?
Β: Κάναμε 24 ώρες για να παίξουμε κάποια παιχνίδια στην ουγγαρία με την ομάδα. 

- Παίκτης/παικτρια πρότυπο?
Β: Τhierry Omeyer.


- Τελικά ποια ειναι η αλήθεια για τους τερματοφύλακες? Πηγαίνεται προς την μπάλα επειδή μετά απο καιρό εχετε την κατάλληλη εμπειρία και ξέρετε που θα παει ή επειδή την βλέπεται?
Β: Δεν είναι θέμα εμπειρίας αλλά θέμα συνήθειας κατά τη γνώμη μου, αλλά και θέμα τεχνικής. 

- Ποσο σημαντική ειναι η τοποθέτηση των αμυντικών στο σωστό σημείο για την απόσβεση των σουτ?
Β: Είναι αρκετά έως πάρα πολύ σημαντικό. 

- Τί περνάει απο το μυαλο σου την ώρα που έρχεται κάποιος παίκτης τετ-α-τετ με σενα?
Β: Τίποτα άλλο παρά από το γεγονός ότι θέλω να βγάλω τη μπάλα σαν τρελή. 

- Θεση απο την οποια μισω να δέχομαι σουτ ειναι....?
Β: Extreme.

- Το δυνατότερο σουτ που έχω δεχθεί το είχε κάνει η ...... ?
Β: Από την ισπανίδα Carmen Martin ...

 - Σκέφτηκες ποτέ πως πιθανότατα η θέση του τερματοφύλακα δεν ειναι αυτή που έπρεπε να ακολουθήσεις?
Β: Ποτέ, αυτή η θέση με γεμίζει και πιστεύω ότι είναι από τις πιο δύσκολες και ενδιαφέρουσες στο αθλημά μας. 

- Εχεις βάλει γκολ απο εστια σε εστια? (αν ναι ποσα και σε περιπου τι ποσοστό?)
Β: Μια μόνο φορά σε πολύ μικρή ηλικία. 

- Σε περίπου πόσες ομάδες απο τις οποίες βρέθηκες υπήρχε ένας άνθρωπος για να ασχοληθει αποκλειστικά με την εκγύμναση και την προπονηση των τερματοφυλάκων?
Β: Στην ομάδα μου έχουμε αλλά οι προπονήσεις δεν γίνονται με την ίδια συχνότητα με το παρελθόν.Και με την εθνική συμβαίνει το ίδιο. 

- Ενιωσες πως το κλίμα στην ομαδα σου ήταν αρνητικό προς το μέρος σου?
Β: Ποτέ,ο Mέγας ήταν και είναι η οικογένιά μου. 

- Βρέθηκες ποτε με συμπαίκτρια-συμπαίκτριες που πίστεψες πως δεν θα έπρεπε να βρίσκετε μαζί σας?
Β: Δεν είμαι εγώ η κατάλληλη για να κρίνω την ύπαρξη κάποιου σε κάποια ομάδα.... 

- Σκέφτηκες ποτέ να τα παρατήσεις? 
Β: Ουσιαστικά ποτέ. 

- Δυστυχως βλέπουμε μια αποξένωση της γυναικείας χειροσφαιρισης εντός των ελληνικών τοιχών. Πιστευεις πως θα συνεχιστεί αυτη η κατάσταση ή θα υπάρξει επιτέλους μια ανοδική πορεία? 
Β: Λενε ότι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία , αυτό υποστηρίζω και εγώ άρα τα καλύτερα έρχονται. 

- Ειναι στα πλάνα σου το να γίνεις προπονήτρια?
B: Προς το παρών όχι . Για αργότερα μόνο αν πιστεύω ότι όντως έχω φτάσει στο επίπεδο να προσφέρω πράγματα σε μια ομάδα γιατί όχι;


Δεν υπάρχουν σχόλια: