Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Yπόθεση Πρόκριση και Τηλεοπτικά Δικαιώματα


Ισοπαλο εληξε το σημαντικότατο ματς της εθνικης μας ομαδας με την αντιστοιχη του Βελγίου. Για κακή μας τυχη ο αγωνας δε μεταδόθηκε πουθενα μεσω streaming και εκτος απο εμας τους περιεργους που βλεπαμε το σκορ μεσω του liveticketer της EHF , την τυχη να το δουν ειχαν μονο οσοι ηταν κατοχοι δορυφορικού πιάτου με δυνατότητα λήψης βελγικών καναλιών.

Δυστυχως, δε μπορω να μιλησω για τον αγωνα και τα οσα γίνανε μιας και δεν εχω εικόνα, αλλά η ολη αυτή φάση μου θύμισε πολυ την ελληνική τηλεοπτική χαντμπωλικη πραγματικότητα.
Παραδείγματος χάρην , γιατι να μην εχουν τα δικαιώματα της αναμετάδοσης τα σωματεία για τα δικά τους εντός εδρας παιχνίδια? Γιατί να ελέγχονται απο την ΟΧΕ και τον OTEsport? Μήπως καποιο σωματείο ειδε χρήματα απο την συνεργασία αυτή? Μήπως είδε ο ΟΤΕ αύξηση στους συνδρομητές του?


Μια πρώτη σκέψη που θα μπορουσε να γίνει πραγματικότητα ειναι σε οσες πολεις εχουν μικρό τηλεοπτικό σταθμό (πχ Κατερίνη με το Dion) να τους επιτρέπεται να γίνεται η αναμετάδοση. Δηλαδή, μη μου πεις τώρα εσυ φίλε αναγνώστη πως θα δείχνει παιχνίδι A1 μεταξύ Αρχελάου και Φιλίππου πχ και δε θα βάλεις να το δεις μονο και μονο επειδή ειναι σε ενα δευτεροκλασάτο κανάλι. Μη μου το πεις, δε θα σε πιστέψω. Αντίστοιχες κινήσεις θα μπορούσαν να γίνουν στην Θεσσαλονίκη, σε Άργος και αρκετές ακόμα πόλεις.

Κάτι πιο εφικτό και ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ θα ήταν κάθε ομάδα να έχει το δικό της κανάλι είτε σε Youtube ειτε σε κάποιο αλλο site που εχει ως σκοπό το live streaming. Δεν ειναι κάτι το δύσκολο, μια καλή κάμερα, ενα καλο laptop και μια καλή σύνδεση Internet και ενας άνθρωπος να τα ελέγχει . Ας εξελιχθούμε σωματεία μου! Δεν ειναι κακό, μάλιστα με κάποιες σωστές κινήσεις και έξυπνο marketing μπορείς να την βγάλεις και κούτρα μεσω χορηγιών. Κάλλιστα αυξάνεις την διαφήμιση της ομαδος, για κανα εξαμηνο θα σε συζητάει η handballικη ελλάδα (μεσα θα μαι κι εγω, και μην ξεχνας πως η δυσφήμιση ειανι η καλύτερη διαφήμιση) και πάνω απο ολα θα βοηθησεις κι εσυ, φιλικό μου σωματείο, στην αύξηση της δημοτικότητας του αθλήματος.
Πόσα ομαδικά αθλήματα στην ελλάδα εχουν κάνει αυτή την κίνηση? Ε? Αρα δε θα σε συζητάει μόνο ο χειροσφαιρικός κόσμος ;)

Τελος με αυτά, θα ήθελα να κάνω ενα ερώτημα και ταυτόχρονα να συγχαρώ καποιους ανθρώπους ...

Γιατί αγαπητή μου ΟΧΕ δεν στηρίζεις την προσπάθεια των ανθρώπων του Sportshero.gr?


Μια μερίδα ανθρώπων που με προσωπικά τους εξοδα και μετα απο πολλές πορτες που βρήκαν κλειστές συνεχίζουν να μας βοηθάνε με την προβολη του χαροκαμένου μας αθλήματος. Τους αρνηθήκατε την αναμετάδοση των αγώνων και αυτοι έκαναν εκπομπές με τους πρωταγωνιστές του αθλήματος μας, με σκηνές απο αγώνες και πολλά άλλα.
Εγω με την σειρά μου θα τους ευχαριστησω και θα δώσω την ευχή να συνεχίσουν να μας στηρίζουν.



Κλείνοντας, τα παντα κρίνονται σε λίγες ωρες στον αγωνα του Ισραήλ με την Ολλανδία.
Ας ευχηθουμε ο ευτραφης τερματοφύλακας της Ολλανδιας να εχει την ιδια και καλύτερη αποδοση που ειχε και με εμάς και ..... 






Δεν υπάρχουν σχόλια: